Feeds:
文章
留言

Racing Wednesday

放工入馬場。。。

今日由點心爸帶兩位主子去打第三針,一歲前三支BB 針完成

The DYNASTY Club

thanks Z記 Jacob

5 小時靚景路線:北潭凹 > 赤徑 > 鹹田灣木橋 > 西灣觀星台 > 西灣沙灘 > 西灣亭

# Candy, Ricky & 阿清

馬灣閒遊

原定 20km 長征 “分流",天公不造美;惟有改路線,突然諗起馬灣

左擁右抱

一連三日假。。。爽

# Dora

@Non Kitchen

# $999 set for 4ps 👍👍

新地盤

原本放置水種植物 & 擺設嘅地方已被兩位主子霸佔了 (實情是兩位主子打爛咗擺設,貓奴惟有清空位置,讓位主子們)

貓貓。背影

😆😆😆

# 阿寶 & 嘉希

天水圍天恩邨 ➡️ 輞井 ➡️ 尖鼻咀 ➡️ 流浮山 ➡️ 天恩邨

貓貓換毛毛

換毛季節。。。日日兩嚿毛餅

下晝跟 Candy & 叮叮輕鬆北上 ~ 羅湖按摩兼牛肉火鍋

日本手信

Girl’s Talk

# Grace & Harmony

# chill Friday

# 稻成

Happy Dinner

Zoe 投身社會工作後,耐唔耐都會請下姑姐食飯 👍

# Greyhound Café (啟德體育園)

日本手信

# Thanks Harris

# Shiseido cake

正能量

謝謝 Harris & Angie 割愛

讓我可以將它轉送 Garce ~ 寓意健康長壽、吉祥富貴、平安幸福

再登太墩山

相約 Candy, Vicky, 叮叮 & 蓮蓮行山,Candy 選擇行太墩山 (317M),個人唔建議,因為佢哋少行山,恐怕佢哋會覺得吃力;可是佢哋堅持,無計喇。。。

西貢市食過早餐,乘九巴 94 北潭涌落車,正式起步

一如所料,四位先後力有不逮,行了未有四分一路程,原路折返;乘 94 返西貢市中心閒逛